Vodafone Nederland is afgelopen jaar met de uitrol van U-Buy bezig geweest. U-Buy is een nieuw systeem voor het aansluiten en verlengen van abonnementen binnen Vodafone en Belcompany winkels. De uitrol van U-buy is uniek in zowel omvang als snelheid waarmee het systeem uitgerold is. 245 winkels in slechts 3 maanden (november ’14 - januari ’15). Dé reden voor een korte video samenvatting.

Terug naar overzicht

De uitdaging

Het proces (planning, training, IT-voorbereiding, live-gang en support.) van U-Buy vastleggen in een korte pakkende ‘making of’ film van maximaal 3 minuten. In de video moest de omvang van het project duidelijk naar voren komen, alsmede de complexiteit en uiterste (militaire) precisie die nodig is geweest om de U-buy uitrol tot een succes te maken.

3 Draaidagen, 5 Locaties

De ‘Making of’ film verslaat de verschillende fases in het U-buy proces, verteld door de mensen die achter de schermen gewerkt hebben aan de uitrol van het systeem. De film is geschoten op verschillende locaties, waaronder: Vodafone & Belcompany Haarlem, Vodafone hoofdkantoor in Amsterdam, Vodafone hoofdkantoor in Maastricht én Vodafone Outlet Support in Maarssen.