Voor de tweejaarlijkse verkiezing van de Meest Markante Horecaman van Friesland zijn wij ingezet voor realisatie van de stem website en introductie video’s van de drie finalisten.

Terug naar overzicht

Drie kandidaten, 1 winnaar

Dus moest er gestemd worden, door een professionele vakjury én door het publiek. En het publiek deed dat via een speciaal ingerichte stem website. Uiteraard responsive en dus vanaf alle apparaten goed te benaderen. Goed voor honderden stemmen.

Video’s

De bekendmaking vond plaats op de Gala-avond, op 25 oktober 2014. Ruim van te voren ging de vakjury bij de drie kandidaten langs. Van Terschelling naar Katlijk naar Leeuwarden. Wij gingen mee met camera en maakten van alle drie bezoeken een video. Deze video’s werden vertoond tijdens de Gala-avond van de Koninklijke Horeca Nederland.

KHN Meest Markant - Paul van Koppen Katlijk
KHN Meest Markant - Werner Zuurman Terschelling
KHN Meest Markant - Willem Schaafsma Leeuwarden

stemsite