De Swetser is een van de populaire uitgaansgelegenheden van Heerenveen, vooral voor jongeren van 18 t/m 25 jaar. Een doelgroep waarvoor online communicatie en content marketing heel erg belangrijk is, maar waar ook offline de boodschap maakt. Wij maken en combineren beide voor het beste resultaat.

Terug naar overzicht

Content marketing

Het overgrote deel van deze doelgroep is dagelijks actief op social media waaronder Facebook. Wij zijn voor de Swetser proactief in het meedenken en uitvoeren van online communicatie. Met storytelling, snelheid en design die perfect aansluiten op de doelgroep. Ook experimenteren wij met diverse uitingen, zoals Facebook commercials bij specifieke evenementen. Vooral video is de afgelopen maanden enorm gegroeid op Facebook. Wij zetten deze mediavorm dan ook steeds vaker in.

Print design

Een must. We krijgen vanuit deze opdrachtgever vaak de vraag: “Kun je hiervan een poster maken?” Wij zijn blij met dit soort uitdagingen en we denken dan ook actief mee en combineren print met online voor de perfecte mediamix en een optimaal resultaat.

Resultaten

  • 120.000

    hoogste weekbereik

  • 2000+

    pagina-likes per jaar

  • 90.300

    hoogste post bereik