Albert Heijn Gorredijk. Een supermarkt dat elke dag met vol enthousiasme klaar staat voor haar klanten en waar contact met de klant een belangrijk onderdeel is. Een sociale ontmoetingsplek voor Gorredijk waar zoveel over te vertellen en te laten zien is aan de fans van Albert Heijn Gorredijk.

albert heijn facebook
Terug naar overzicht Bekijk dit project

Albert Heijn Gorredijk op Facebook

Aan ons de taak om ook online een community op te bouwen en samen met Albert Heijn Gorredijk de fans een kijkje achter de schermen te geven. In praktijk blijkt het voor veel organisaties lastig te zijn om naast het eigen werk genoeg aandacht te besteden aan social media. Voor ons natuurlijk een leuke case om Albert Heijn Gorredijk hier in te ontzorgen.

Door het inzetten van relevante Facebookberichten over originele acties, AH Campagnes, lokale betrokkenheid en persoonlijke beleving zijn de fans van AH Gorredijk in aantal behoorlijk gegroeid. Hierbij is getracht om de fans achter de likes zoveel mogelijk afkomstig te laten zijn uit de doelgroep van AH Gorredijk.

Albert Heijn Gorredijk heeft hiervoor een abonnement afgesloten. Het resultaat is een volledige ontzorging in het maken van Facebookposts en contentkalenders, waarbij eens per kwartaal een nieuwe contentkalender wordt ontwikkeld rekeninghoudend met relevante feestdagen, seizoenen, regionale ontwikkelingen en ontwikkelingen binnen de Albert Heijn.
Na goedkeuring worden de posts ingepland en gepost. Hierna is er altijd een analyse om zo de facebookcontent stap voor stap te verbeteren.

Binnen het abonnement zorgen wij voor:
– Een standaard aantal Facebookposts per week
– 1 videoproductie per maand
– het ontwikkelen van een eigen Facebooktemplate
– het meedenken in de ontwikkeling van ludieke Facebookcontent/inhakers
– Maandelijkse planning/brainstorm
– Bijhouden van de planning,